На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител, във връзка с чл.13, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и заповед РД –79 /11.02.2009г., община Елхово обявява
Конкурс за длъжността:
Началник отдел “ЕВРОИНТЕГРАЦИЯ И ХУМАНИТАРНИ ДЕЙНОСТИ” в община Елхово
1.Информация за длъжността: Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на общината по разработването на програми, проекти и стратегии. Организира, ръководи и контролира дейностите по проблемите на образование, здравеопазване, култура, спорт и етнически въпроси.
Минимален размер на основната заплата: 343 лв.
2.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността
– степен на образование – бакалавър
– професионален опит – 4 години стаж по специалността
– ранг – трети младши
3.Други специфични изисквания
– висше образование-магистър
– 2 години стаж в бюджетна сфера в областта на управление, контрол и / или разработване на проекти и програми
4.Допълнителни изисквания
– умения за работа с компютър
– владеене на английски език
5.Начин на провеждане на конкурсната процедура
– тест
– интервю
6.Документи за участие в конкурсната процедура
Кандидатите лично или чрез пълномощник да представят писмено заявление за участие в конкурса съгласно приложение 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.
Към заявлението се прилагат:
– декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
– копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
– копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
– други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността;
– автобиография
5.Място и срок на подаване на документите за участие:
Документите се подават в “Центъра за услуги и информация” в сградата на община Елхово, ул.”Търговска” 13 всеки работен ден от 8,00 ч. до 17,00 ч в срок до 25.02.2009г. включително.
При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите, определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДС и в други нормативни актове
На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
6.Информация за конкурсната процедура, обявяването на списъците и други съобщения във връзка с конкурса да се изнасят на таблото за обяви пред общината.
Съгласно чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители оповестяването на конкурса да се извърши с публикуване на обявление във в.”Делник” и интернет страницата на общината elhovo.bg, едновременно с това в регистъра по чл.61, ал.1 от Закона за администрацията.
Обявлението да се постави на таблото по т.5 от настоящата заповед.
За допълнителна информация: телефон 81266, г-жа Йорданка Димитрова.