Във връзка с решения 398/35/2/ от Протокол № 35/26.06. 2014 г. на Общински съвет – Елхово и решение на Комисията за изготвяне на предложения за лица, съдебни заседатели при Районен съд гр.Елхово, оповестявам, необходимите документи, които следва да бъдат представени от всички кандидати за съдебни заседатели:
- Писмено съгласие по чл. 8 от Наредба №1/03.02.2011г.
- Свидетелство за съдимост, че не са осъждани за умишлено престъпление независимо от реабилитацията.
- Копие от лична карта.
- Автобиография.
- Документ за завършено образование.
- Документ за педагогическа квалификация, ако притежават такава.
- Мнение на председателя на съответния съд за кандидатите, които са били съдебни заседатели.
Документите се подават в канцеларията на ОбС – Елхово всеки делничен ден от 8:00 до 17:00 часа до 30.09.2014 г.
Съдебен заседател е дееспособен български гражданин, който е навършил 21 години, но не е навършил 65 години към момента на определянето му за съдебен заседател, ползва се с добро име в обществото и не е осъждан за умишлено престъпление, независимо от реабилитацията.