Нормативно основание:
Наредба № 1 на ОбС – Елхово за осигуряване на обществения ред, безопасността на движението, пожарната и аварийната безопасност и опазване на общинската собственост на територията на община Елхово – чл.21
Необходими документи :
- Заявление по образец
- Становище на Регионална здравна инспекция – Ямбол относно спазване на граничните стойности на показателите за шум, определени с Наредба № 6 от 26 юни 2006 г.;
- Писмено становище от РУ – Елхово за липса на констатирани нарушения на обществения ред в съответния търговски обект – за 12 месеца назад /не се изисква при първоначална регистрация/;
- Служебна бележка за липса на задължения към община Елхово
- Протокол от Общо събрание на етажната собственост със съгласие на 50% + 1 от собствениците – за обекти в жилищни сгради;
- Удостоверение за категоризация – копие или разрешение от Държавната агенция по хазарта – заверено копие;
- Пълномощно, ако заявлението се подава от упълномощено лице;
- Документ за платена такса.
Цена: 20 лв.
Срок за изпълнение: 14 дни
Срок на действие на индивидуалния административен акт: една година