С решение № 172/17/3/ от 22.04.2021 г. Общински съвет – Елхово удължава срока за подаване на заявления за участие в конкурса за възлагане управлението на МБАЛ “Св. Иван Рилски” ЕООД гр. Елхово, насрочен с Решение № 147/15/10 на Общински съвет-Елхово с 30 дни от датата на публикацията.
Конкурсът ще се проведе на три етапа:
І. Проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания;
ІІ. Оценка на бизнес план (програма за управление) за развитието и дейността на лечебното заведение за тригодишен период;
ІІІ. Провеждане на събеседване с кандидатите.
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:
1. да притежават образователно-квалификационна степен “магистър” по медицина, съответно дентална медицина, и квалификация по здравен мениджмънт или лица с образователно-квалификационна степен “магистър” по икономика и управление и с придобита образователна и/или научна степен, специалност или преминато обучение за повишаване на квалификацията по чл. 43 от Закона за висшето образование в областта на здравния мениджмънт;
2. да имат най-малко пет години трудов стаж като лекар, съответно лекар по дентална медицина, или икономист; кандидатите, притежаващи образователно-квалификационна степен “магистър” по медицина, съответно дентална медицина, да имат придобита специалност;
3. да не са осъждани на лишаване от свобода за умишлени престъпления от общ характер, освен ако са реабилитирани.
4. не е лишен от правото да заема съответната длъжност;
5. не е обявен в несъстоятелност като едноличен търговец или неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, обявено в несъстоятелност, ако са останали неудовлетворени кредитори;
6. не е бил член на управителен или контролен орган на дружество, съответно кооперация, прекратени поради несъстоятелност през последните две години преди назначаването, ако са останали неудовлетворени кредитори;
7. не е съпруг/съпруга или лице във фактическо съжителство, роднина по права линия, по съребрена линия – до четвърта степен включително, и по сватовство – до втора степен включително, на управител или член на колективен орган за управление и контрол на същото дружество;
8. не заема висша публична длъжност по чл.6, ал.1, т.1- 38 и 41 – 45 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, не е член на политически кабинет и секретар на община;
9. не извършва търговски сделки от свое или от чуждо име;
10. не е съдружник в събирателни, в командитни дружества и в дружества с ограничена отговорност;
11. не е управител или член на изпълнителен или контролен орган на друго общинско дружество;
Точки 9 и 10 се отнасят за дейност, сходна с дейността на дружеството.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
1. Заявление за участие в конкурса;
2. Професионална автобиография-европейски формат;
3. Нотариално заверено копие от диплом за завършено образование по посочените специалности;
4. Нотариално заверено удостоверение за квалификация по “Здравен мениджмънт”, отговарящо на изискванията на §3 от Наредба №9 за условията и реда за провеждане на конкурси за възлагане на управлението на лечебни заведения по ЗЛЗ;
5. Нотариално заверено копие от диплом за придобита основна специалност за лекарите, съответно стоматолозите;
6. Копие от трудовата книжка, удостоверяваща наличието на изискуемия трудов стаж;
7. Медицинско свидетелство;
8. Декларация за установяване на липсата на обстоятелства от т.3 до т.11 на раздел 2;
9. Мотивационно писмо за участие в конкурса;
10. Препоръки от предишен работодател, ако има такива.
Документите да са поставени в надписан с имената на кандидата и наименование на съответното лечебно заведение запечатан плик. Посочените документи трябва да бъдат валидни съгласно българското законодателство.
МЯСТО И СРОК НА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ
Документите за участие на кандидатите се приемат в 30-дневен срок от публикацията в канцеларията на Общински съвет–Елхово.
Заявленията за участие в конкурса, заедно с необходимите документи се подават в запечатан плик и се завеждат по реда на тяхното постъпване.
За допълнителна информация: 0478/88 026.
НИКОЛАЙ ТОНЧЕВ
Председател на ОбС-Елхово