Конкурс за длъжността Началник отдел „Програми, проекти и хуманитарни дейности“ в общинска администрация на Община Елхово

На основание чл.10а, ал.1 и 2от Закона за държавния служител, във връзка с чл.13,ал.1 и чл.14 ал.1 и 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите  и подбора при мобилност на държавни служители и заповед № РД-465/23.05.2024г. община Елхово

ОБЯВЯВА

Конкурс за длъжността Началник отдел „Програми, проекти и хуманитарни дейности“ в общинска администрация на Община Елхово, Длъжностно ниво по КДА: 7, Наименование на длъжностното ниво по КДА: Ръководно ниво 7Б.

1. Минимални и специфични изисквания за длъжността:

1.1 Минимални изисквания:

-образование – висше;

-образователна степен – бакалавър;

-професионален опит – 3 години или минимален ранг – III младши.

1.2.Специфични изисквания:

-кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 ал. 1 от Закона за държавния служител.

2. Допълнителни изисквания и квалификации:

-професионално наплавление – администрация и управление;

-област на висшето образование  – социални, стопански и правни науки;

-компютърна грамотност;

-да притежават следните компетентности: управленска компетентност, работа в екип, комуникативна компетентност, ориентация към резултати, фокус към клиента, професионална компетентност,дигитална компетентност;

-на основание чл.14, ал.4 от Наредбата за провеждане на конкурсите  и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатсване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

3. Начин на провеждане на конкурса:

На основание чл.33, ал.1, т.1 и чл.34, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите  и подбора при мобилност на държавни служители конкурса ще се проведе чрез:

– решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;

– провеждане на интервю.

4. Необходими документи за кандидатстване:

-заявление за участие в конкурса – Приложение №3, съгласно чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, което могат да получат в ЦАО на община Елхово или да изтеглят от интернет страницата на община Елхово  www. еlhovo.bg (вкл.от интегрираната информационна система на държавната администрация);

-декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност, която могат да получат в ЦАО на община Елхово или да изтеглят от интернет страницата на община Елхово obshtina@elhovo.bg.(вкл.от интегрираната информационна система на държавната администрация);

-копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

 Диплома за висше образование или друг аналогичен документ, издаден в чужбина следва да бъде признат по реда на наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чужде-странни висши училища;

-копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител, ака има такъв (трудова, служебна, осигурителна книжка или аналогичен документ, съгласно законодателството на друга държава(ако стажът е придобит в чужбина);

-документ за самоличност(само за идентификация при подаване на заявлението и при провеждане на конкурса).

5. Кратко описание на длъжността и формиране на заплатата:

Организира,ръководи и контролира цялостната дейност на отдела в областта на планирането, подготовката, управлението и финансовото отчитане на проектите в общината. Организира изготвянето на обща информационна база данни за програми, по които има подходящи възможности за кандидатстване. Насърчава участието и участва в разработването на проекти за участие в различни програми.Ръководи,контролира и организира всички мероприятия в областта на хуманитарните дейности.

Минимален размер на основната заплата за заемане на длъжността–933 лв.Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл.67, ал.4 от Закона за държавния служител, чл.8 и чл.9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл.9 и чл.10 от Вътрешните правила за заплатите и допълнителните възнаграждения на служителите в община Елхово в рамките на разходите за персонал, определени в бюджета на община Елхово за 2024г.при спазване на основните нормативни изисквания.

6. Място и срок за подаване на документите:

Документите ще се подават в 10 – дневен (десетдневен) срок от публикуване на обявата за конкурса лично или чрез пълномощник в „Центъра за административно обслужване” в сградата на община Елхово, ул. ”Търговска” № 13 всеки работен ден от 8:00 часа до 17:00 часа;  при краен срок 17:00 часа на 03.06.2024 г.

Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@elhovo.bg, като заявлението по чл.17, ал.2 от НПКПМДСл и декларацията по чл.17, ал.3 т.1 от НПКПМДСл задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността за която се кандидатства.

При подаване на документите лично или чрез пълномощник  на кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и се уведомяват за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл. При подаване на документите по електронен път кандидатите да получат длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл, на посочения от тях e-mail.

7. Списъците и всички съобщения, свързани с конкурса, ще бъдат обявени на интернет страницата на община Елхово www. еlhovo.bg

8. За информация: телефон 0478/88015 – г-жа Живка Кафеджиева, телефон 0478/81266 – г-жа Таня Иванова;

Списък на допуснати  кандидати до участие в конкурса за длъжност Началник отдел „Програми, проекти и хуманитарни дейности“в община Елхово

Система за определяне на резултатите при провеждане на конкурса за длъжността Началник отдел „Програми, проекти и хуманитарни дейности“ при Община Елхово

Списък на класираните кандидати в конкурса за длъжност Началник отдел „Програми, проекти и хуманитарни дейности“ в Община Елхово