КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ“ В ОБЩИНА ЕЛХОВО

На основание чл.10 а, ал.1 от Закона за държавния служител, чл.13 ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед РД – 539/ 05.08.2010 г. община Елхово обявява

Конкурс за длъжността:

„Главен счетоводител” в община Елхово

 

I. Кратко описание на длъжността:

Организиране, ръководене и контролиране цялостната счетоводна дейност и отчетност на общината. Анализиране стопанската дейност. Осъществяване вътрешен финансов контрол. Съставяне и подписване на годишния финансов отчет.

Минимален размер на основна  месечна заплата за длъжността – 335 лв.  

II. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

1. Образователно-квалификационна степен – бакалавър;

2. Област на висшето образование – икономика;

3. Минимален професионален опит – 2 години стаж по специалността;

4. Ранг за заемане на длъжността – IV младши.

III. Други специфични изисквания – 10 години трудов стаж като гл.счетоводител и 5 години трудов стаж в бюджетната сфера в областта на счетоводството.

IV. Допълнителни изисквания – умения за работа с компютър

V. Начин на провеждане на конкурса:

1. Решаване на тест;

2. Интервю.

VI. Необходими документи за участие в конкурса:

1. Заявление за участие в конкурса по образец, съгласно Приложение  2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители;

2. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелството, че е навършило пълнолетие, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства;

3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;

4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител;

5. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността;

6. Автобиография.

VII. Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:

Документите за участие се приемат в деловодството на община Елхово, ул.”Търговска” 13 всеки работен ден от 8,00ч. до 17,00ч. Краен срок за подаване на документите: 19.08.2010 г.

При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощник се уведомяват от служителите, определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл.7 ал.2 от ЗДСл и други нормативни актове.

На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.

VIII. Информация за конкурсната процедура, обявяването на списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се поставят на  информационното табло на сградата на община Елхово, ул.”Търговска” 13.

Съгласно чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители оповестяването на конкурса да се извърши с публикуване на обявление във в-к ”Делник” и интернет страницата на общината, едновременно с това в регистъра по чл.61, ал.1 от Закона за администрацията. Обявлението да се постави на таблото по т.VIII от настоящата заповед.

            За допълнителна информация: тел.0478/81266 – г-жа Йорданка Димитрова.