З А П О В Е Д
№РД-952
гр.Елхово,03.12.2012г.
На основание чл.44, ал.2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.14, ал.1, ал.2 и ал.7 от Закона за общинската собственост, чл.14, ал.1, ал.2 от Наредба №5 за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинското имущество и решение на Общински съвет – Елхово взето с протокол №14 от 22.11.2012г.
Н А Р Е Ж Д А М:
Да се проведе публичен търг за отдаване под наем на имот публична общинска собственост за срок от 5/пет/години:
1.`Част от имот публична общинска собственост с площ от 61.82/329.29ид.ч кв.м, находящ се във втори етаж на масивна административна триетажна сграда с идентификатор 27382.500.1391.1 със ЗП 344кв.м в гр.Елхово на ул.”Калоян”№13 с начален месечен наем 35.23лв. без ДДС, депозит 211.38лева.
Имотът е актуван с акт за публична общинска собственост №768 от 06.01.2003г. и се отдава за ползване под наем за дейности съобразени със статута на сградата.
Търгът да се проведе на 27.12.2012г. от 14.00часа в залата на община Елхово.
Желаещите да участват в търга следва до 21.12.2012г. до 17.00часа да подадат в информационния център при община Елхово следните документи:
1.Заявление – образец за участие в търга от информационния център при община Елхово.
2.Удостоверение за липса на задължения към община Елхово/срокът за изготвяне на документа е 3 работни дни/.
3.Удостоверение, че участника няма задължение към Националната агенция по приходите, не по рано от 15дни от датата на търга.
4.Удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация не по рано 15 дни от датата на търга.
5.Приходна квитанция за внесен депозит.
6.Приходна квитанция за внесена такса за участие в търга – 30.00лева.
7.Пълномощниците в търга да представят нотариално заверено пълномощно.
Общината е регистрирана по ЗДДС/Закон за данък добавена стойност/ и спечелилия търга ще плаща 20%ДДС върху достигнатия месечен наем.
При липса на кандидати за участие в търга на 27.12.2012г. втори търг при същите условия ще се проведе на 04.01.2013г.
Настоящата заповед да се доведе до знанието на отдел „СУ, ОС и ТСУ” за сведение и изпълнение.
Контрол по изпълнение на заповедта възлагам на Пепа Кючукова – заместник кмет на община Елхово.
ПЕТЪР КИРОВ
Кмет на община Елхово
Важно! Искане за издаване на удостоверение за наличие или липса на задължения към община Елхово може да изтеглете от тук. Искането са подава в писмена форма. Можете да го изпратете и по електронен път: obshtina@elhovobg.org или на факс: 0478 / 88034.
Готовото удостоверение за наличие или липса на задължения към община Елхово ще получите в Центъра за услуги и информация на граждани при община Елхово (срокът за изготвяне на документа е 3 работни дни).