Започва набирането на персонал по Проект „Къща за нашите деца”

IMG_6387В община Елхово започва събирането на зявления за кандидатстване по проект „Къща за нашите деца”финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Да не изоставяме нито едно дете”, компонент 2 : „Разкриване на социални услуги в общността”, бюджетна линия BG051PO001-5.2.12. Процедурата за набиране и подбор ще се проведе на два етапа – по документи и събеседване.

Документите се подават в сградата на община Елхово на ул. „Търговска” 13, Информационен център, гише №5, всеки работен ден от 13.00ч до 17.00ч в срок от 04.04.2014г. до 10.04.2014г. включително. На кандидатите ще се предоставя длъжностна характеристика.

Събеседванията ще се проведат от 11.04.2014г. до 15.04.2014г. от 8 часа в залата на община Елхово на ул.”Калоян” 13, ет.3, стая 227. За всяка дата ще има предварително изнесен списък с лицата за съответния ден, намиращ се на таблото за обяви на община Елхово на ул. „Търговска” 13.

Резултатите от събеседването ще бъдат обявени на същото табло в срок до 16.04.2014г.

Необходимите документи са следните:

– писмено заявление за участие в процедурата – по образец;

– копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации, които се изискват за съответната длъжност;

– автобиография;

– мотивационно писмо;

– удостоверение за компютърна грамотност, ако се изискват за съответната длъжност;

– служебна бележка от Дирекция „Бюро по труда“;

– копие на лична карта.

                 Кандидатите трябва да са безработни лица, регистрирани в Дирекция „Бюро по труда“.

Съгласно Методика за определяне числеността на персонала в ЦНСТ ще се разкрият 13 нови работни местта със следното разпределение по длъжности:

 

 Ръководител – 1 бройка

I. Минимални изисквания:

– образователна степен – бакалавър или магистър

– професионален опит – минимум 3 години

II. Специфични изисквания:

 – висше образование в областта на социалните дейности, педагогиката или хуманитарните науки.

III. Допълнителни изисквания:

 компютърна грамотност;

да познава нормативните документи в областта на социалните услуги и всички социални дейности;

– управленски опит;

– готовност за работа с деца и младежи с различна стен на развити ментални и двигателни способности;

– да не попада под обхвата на чл.3, ал.1, т.1 от Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл.52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрасност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС*.

 

 Социален работник  1 бройка

I. Минимални изисквания:

– образователна степен – бакалавър;

– професионален опит – минимум 3 години

II.  Специфични изисквания:

– висше образование в областите – социални дейности, специална или социална педагогика.

III. Допълнителни изисквания:

– компютърна грамотност;

– да познава нормативните документи в областта на социалните услуги и всички социални дейности;

– опит в работа с деца и младежи с различна стен на развити ментални и двигателни способности;

– умения за работа с документи;

– умения за коменикация и работа в екип;

– да не попада под обхвата на чл.3, ал.1, т.1 от Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл.52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрасност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС*.

 

 Медицинска сестра  1 бройка

  I. Минимални изисквания:

– образователна степен – висше – специалист;

– професионален опит – минимум 3 години.

II. Специфични изисквания:

– висше образование в областта на хуманната медицина.

III. Допълнителни изисквания:

– компютърна грамотност;

опит в работа с деца и младежи с различна стен на развити ментални и двигателни способности;

– умения за комуникация и работа в екип;

– умения за работа с документи;

– да не попада под обхвата на чл.3, ал.1, т.1 от Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл.52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрасност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС*.

 

 „Детегледач  8 бройки

 I. Минимални изисквания:

– образователна степен – средно образование

– професионален опит – минимум 1 година

II. Специфични изисквания:

опит за обгрижване и обслужване на деца, младежи и лица с увреждания;

III. Допълнителни изисквания:

опит в работа с деца и младежи с различна стен на развити ментални и двигателни   способности;

– умения за комуникация и работа в екип;

– умения за работа с документи;

– да не попада под обхвата на чл.3, ал.1, т.1 от Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл.52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрасност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС*.

 

 Хигиенист  1 бройка

 I. Минимални изисквания:

– образователна степен – средно образование

– професионален опит – минимум 1 години

II. Специфични изисквания:

  да познава санитарно-хигиенните и противопожарни изисквания за помещенията;

да познава видовете, свойствата и начина  на употреба на препаратите за  почистване и дезинфекция и целесъобразно да си служи с тях.

III. Допълнителни изисквания:

– да не попада под обхвата на чл.3, ал.1, т.1 от Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл.52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрасност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС*.

 

 „Обслужващ персонал – 1 бройка

 I. Минимални изисквания:

– образователна степен – средно образование

– професионален опит – не се изисква

II. Специфични изисквания:

да знае нормативните изисквания за безопастност на труда;

– да знае правилата за товарене, разтоварване, пренасяне.

III. Допълнителни изисквания:

– шофьорска книжка – категория С;

– да не попада под обхвата на чл.3, ал.1, т.1 от Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл.52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрасност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС*.

 

* Пояснение към допълнителните изисквания

чл.3. (1) Настоящите общи насоки се прилагат от всички УО и МЗ по отношение на:

1. лицата на трудово или служебно правоотношение в УО или МЗ на ОП, докато заемат съответната длъжност и една година след напускането й.