Приемат се заявления за обслужващ персонал по Проект „Къща за нашите деца”

IMG_6389Община Елхово открива процедура по приемане  на заявления за кандидатстване за длъжност  „Обслужващ персонал – 1 бройка на 5-часов работен ден , по проект „Къща за нашите деца”финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Да не изоставяме нито едно дете”, компонент 2 : „Разкриване на социални услуги в общността”, бюджетна линия BG051PO001-5.2.12. Процедурата за набиране и подбор ще се проведе на два етапа – по документи и събеседване.

Документите се подават в сградата на община Елхово на ул. „Калоян” 13, стая 215, всеки работен ден от 13.00ч до 17.00ч в срок от 08.05.2014г. до 12.05.2014г. включително. На кандидатите ще се предоставя длъжностна характеристика.

Събеседването ще се проведе на 15.05.2014г.  от 9 часа в залата на община Елхово на ул.”Калоян” 13, ет.3, стая 227. Списъкът с кандидатите допуснати за събеседване ще бъде изнесен  на таблото за обяви на община Елхово на ул. „Търговска” 13.

Резултатите от събеседването ще бъдат обявени на същото табло в срок до 19.05.2014г.

Необходимите документи са следните:

– писмено заявление за участие в процедурата – по образец;

– автобиография;

– мотивационно писмо;

– копие на лична карта;

– копие на шофьорска книжка;

– копие на диплома за завършено образование;

– копия от документи за допълнителни квалификации, които се изискват за съответната длъжност.

            Кандидатите, които са безработни лица са с предимство.

  „Обслужващ персонал – 1 бройка

 I. Минимални изисквания:

– образователна степен – средно образование

– професионален опит – не се изисква

II. Специфични изисквания:

да знае нормативните изисквания за безопасност на труда;

– да знае правилата за товарене, разтоварване, пренасяне.

III. Допълнителни изисквания:

– шофьорска книжка – категория В /с предимство категория С/;

– да не попада под обхвата на чл.3, ал.1, т.1 от Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл.52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрасност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС*.

 

* Пояснение към допълнителните изисквания

чл.3. (1) Настоящите общи насоки се прилагат от всички УО и МЗ по отношение на:

1. лицата на трудово или служебно правоотношение в УО или МЗ на ОП, докато заемат съответната длъжност и една година след напускането й.