Стартира втори прием на документи по проект “Право на независим живот“

 

baner-pnj

Община Елхово информира своите жители, че на 01 март 2016г. стартира втори прием на документи по проект “Право на независим живот“.

В рамките на приема ще се набират документи на:

  1. Кандидати за потребители на интегрирани услуги по проект „Право на независим живот“
  2. Кандидати за работа на следните длъжности:
  • домашен помощник – 15 лица
  • личен асистент – 15 лица
  1. За кандидат-потребителите на интегрирани услуга в рамките на проекта се изискват следните документи:

–  заявление по образец (Приложение № 1),  което може да бъде изтеглено от електронната страница на Община Елхово или да бъде получено на място. Кандидатите имат възможност да впишат в заявлението и предпочитанията си за работа с конкретен домашен помощник/личен асистент

– документ за самоличност (копие);

– документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител (за справка) – в случай, че кандидатът е дете или е поставен под пълно или частично запрещение;

– експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК (копие); протокол на ЛКК, актуална епикриза, етапна епикриза или друг медицински документ, доказващ, че кандидатът е с ограничения или в невъзможност за самообслужване (копие);

– удостоверение за настойничество/попечителство (копие) – в случай, че кандидатът е поставен под пълно или частично запрещение;

– заповед/съдебно решение за настаняване на дете в семейство на близки или роднини или приемно семейство по чл. 26 от Закона за закрила на детето (копие) – в случай, че е приложимо.

В рамките на проекта социални работници ще извършат оценка на потребностите на лицата, подали заявления за ползване на услугите. Въз основа на изготвената оценка на потребностите и при съблюдаване на допълнителни критерии, посочени в утвърдена методика за извършване оценка на потребностите от интегрирани услуги по проект „Право на независим живот“ , ще се извърши класиране и подбор на най–нуждаещите се потребители.

    2. От кандидатите за работа на длъжност “Домашен помощник“ и „Личен асистент“ се изискват следните документи:

–  Заявление по образец (Приложение № 2), което може да бъде изтеглено от електронната страница на Община Елхово или да бъде получено на място. Кандидатите имат възможност да впишат в заявлението си и предпочитанията си за работа с конкретен потребител или потребители.

–    документ за самоличност (копие);

–    автобиография;

–    диплома или друг документи за придобитата образователна степен (копие);

–  пенсионно разпореждане (само за кандидат, който е придобил право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст);

–  копие от удостоверение за преминато обучение за предоставяне на социални услуги  по други програми или по друг ред.

Желаещите да работят като домашни помощници или лични асистенти трябва да бъдат физически и психически здрави лица в трудоспособна възраст или лица, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст по реда на чл. 68 от Кодекса за социално осигуряване и са:

– безработни лица;

– неактивни лица (придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране – в трудоспособна възраст.

След подаване и разглеждане на заявленията за кандидатстване за работа на длъжност “домашен помощник“  и „личен асистент“ по проекта,  с допустимите кандидати ще бъде проведено събеседване и ще бъде извършено оценяване и класиране.

Мястото и графикът за провеждане на събеседването ще бъдат обявени на информационното табло на сградата, в която се извършва прием на заявления, както и на електронната страница на Община Елхово, в раздел “Обяви и съобщения“.

Интегрираните услуги по проект „Право на независим живот“ ще се предоставят в срок от 18 месеца.

Живущите в община Елхово по настоящ адрес кандидат-потребители на интегрирани услуга, както и кандидатите за работа на длъжност “Домашен помощник” и „Личен асистент“ по проект “Право на независим живот ”, могат да подадат заявления на адрес: гр. Елхово, ул. “Търговска“ № 13 – Център за услуги и информация на гражданите, гише № 5.

Заявления ще се приемат всеки работен ден от 01.03.2016 г. до 11.03.2016 г. включително, от 8.30 до 12.00 и от 13.00 до 16.30 ч.

 

ВАЖНО!

Лицата подали документи при първия етап от кандидатстването за потребители на интегрирани услуги по проект „Право на независим живот“ и участващи в списъка на резервните кандидати не подават документи и през втория етап. Те участват в класирането с ново кандидатствалите потребители.