З А П О В Е Д
№ РД – 16 / 09.01.2017 г.
На основание чл.44, ал.2 от ЗМСМА, чл.3, ал.1, т.1, чл.5, ал.1, т.2, чл.10, ал.1, т.1, чл.12, ал.1 и чл.15, ал.1, ал.3 и ал.4 от Наредбата за условията и реда за възлагане изпълнението на дейности в горските територии – държавна и общинска собственост и за ползването на дървесина и недървесни горски продукти във връзка с чл. 112, ал. 1, т. 2 от Закона за горите и решение № 114/12/10от 28.07.2016г. на Общински съвет-Елхово
НАРЕЖДАМ:
І. Да се проведе ОТКРИТ КОНКУРС за добив дървесина от горските територии – собственост на Община Елхово, област Ямбол по землища и отдели, съгласно решение № 114/12/10 от 28.07.2016г. на Общински съвет-Елхово.
1.1. Размер на гаранцията за участие в конкурса е в размер на 3 345 лева без ДДС (5 % от стойността на обекта), под формата на парична сума, внесена по сметката на Община Елхово-IBAN: BG68STSA93003346210388, BIC:STSABGSF, Банка ДСК, клон Елхово или в Център за услуги и информация на гражданите при Община Елхово.
Гаранцията за участие следва да е постъпила по банковата сметка на общината или в Център за услуги и информация на гражданите при Община Елхово не по-късно от 16.00 часа на последния работен ден преди датата за провеждане на конкурса.
ІІ. Предмет и обект на открития конкурс, количество, място за извършване на дейността:
2.1. Предмет и обект на открития конкурс е възлагането на добив на дървесина по отдели в землищата на територията на Община Елхово, област Ямбол, както следва :
с. Славейково
отдел 350 ,,и“ – 25 пл.м3 иглолистна дървесина
9 пл. м3 дърва за огрев
отдел 350 ,,к“ – 51 пл.м3 иглолистна дървесина
с. Вълча Поляна
отдел 377 ,,а“ – 45 пл.м3 иглолистна дървесина
отдел 378 ,,б“ – 241 пл.м3 иглолистна дървесина
99 пл.м3 дърва за огрев
отдел 380 ,,а“ – 108 пл.м3 дърва за огрев
отдел 380 ,,г“ – 818 пл. м3 дърва за огрев
с. Голям Дервент
отдел 484 ,,а“ – 486 пл. м3 дърва за огрев
отдел 371 ,,д“ – 113 пл.м3 иглолистна дървесина
отдел 371 ,,е“ – 35 пл.м3 иглолистна дървесина
9 пл. м3 дърва за огрев
отдел 371 ,,ж“ – 31 пл.м3 иглолистна дървесина
с. Раздел
отдел 357 ,,р“ – 459 пл.м3 иглолистна дървесина
13 пл.м3дърва за огрев
отдел 357 ,,с“ – 544 пл.м3 иглолистна дървесина
18 пл. м3 дърва за огрев
отдел 357 ,,у“ – 88 пл.м3 иглолистна дървесина
4 пл. м3 дърва за огрев
отдел 357 ,,ц“ – 105 пл.м3 иглолистна дървесина
18 пл.м3дърва за огрев
отдел 357 ,,а1“ – 26 пл.м3 иглолистна дървесина
Кандидатите могат да подават оферти само за горепосочения обект.
ІІІ. Стойност на обекта
- 1. Общата стойност за добив на иглолистна дървесина е: 1763 пл.м3 x 20 лв. = 35 260 лв. (тридесет и пет хиляди двеста и шестдесет лева) е без ДДС .
- Общата стойност за добив на дърва за огрев е: 3164 пр. м3 x 10 лв = 31 640 лв. (тридесет и една хиляди шестотин и четиридесет лева)
Общо стойност на обекта – 66 900 лв. (шестдесет и шест хиляди и деветстотин лева)
ІV. Срок за изпълнение на дейността: е до 30.11.2017г. от датата на сключване на договора.
- Условия за допускане на кандидатите до участие в процедурата.
До участие се допускат кандидатите (юридически лица, еднолични търговци и физически лица), закупили документация за участие в процедурата, внесли гаранция за участие и отговарящи на следните изисквания:
5.1. Да са вписани в публичния регистър към Изпълнителна агенция по горите по чл. 235 и чл. 241 от Закона за горите за съответната дейност.
5.2. Да отговарят на изискванията по чл. 18, ал. 1, т. 3 от Наредба за условията и реда за възлагане изпълнението на дейности в горските територии – държавна и общинска собственост и за ползването на дървесина и недървесни горски продукти, като представят декларация за съответните о тополова на техническите и квалификационни изсквания за извършване на добива на дървесината, както следва:
а) да имат сключен договор, регистриран в НАП, с минимум 1 (един) лесовъд, регистриран за дейността “планиране и организация на добива на дървесина”;
Не се прилага, когато физическото лице, едноличния търговец или член на управителните органи на юридическото лице е лесовъд, регистриран за дейността “планиране и организация на добива на дървесина”.
б) да имат сключени трудови договори, регистрирани в НАП, с минимум 3 (трима работника за осъществяване на добив на дървесина; или на граждански договори)
в) да имат сключен трудов договор с водач на пътностроителни машини /булдозерист/;
г) да имат необходимия минимален брой техника, собствена или наета, осигуряваща извършване на ползването на дървесина от съответния обект, а именно:
– 3 (три) броя бензинови моторни триони;
– 1 (един) брой собствен или нает булдозер на територията на Република България, за строителство и ремонт на горски пътища в насаждението. Кандидатът трябва да представи документ, удoстоверяващ регистрацията по реда на Закона за регистрация и контрол на земеделска и горска техника, както и същият да е минал ежегоден технически преглед.
В случай, че кандидатът в процедурата предвижда участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на т. V от горепосочените условия.
5.4 Да представят копие от удостоверение, издадено от Агенция по вписванията за регистрация съгласно Закона за търговския регистър.
VІ. Вид и размер на гаранцията за изпълнение на договора – 5 % от достигнатата стойност на обекта и се представя в една от следните форми:
– парична сума, внесена по сметката на Община Елхово-
IBAN: BG68STSA93003346210388, BIC:STSABGSF,
Банка ДСК, клон Елхово
или в Център за услуги и информация на гражданите при община Елхово.
– банкова гаранция, учредена в полза на Община Елхово. В случаите, когато кандидатът представя банкова гаранция, в същата следва да е посочено, че се освобождава след изрично писмено известие от Община Елхово.
VІІ. Срок на валидност на офертите – 60 календарни дни.
VІІІ. Критерий за избор на изпълнител – „ най-ниска цена ”.
Класирането на участниците се извършва по възходящ ред, като на първо място се класира участникът предложил най-ниска цена.
ІХ. Място и срок за получаване на офертите, цена и начин на плащане на документацията за участие в процедурата:
Документацията за участие в процедурата на стойност 5.00 лева (пет лева) може да бъде закупена всеки работен ден от 9.00 часа до 17.00 часа в Център за услуги и информация на гражданите при община Елхово, адрес: гр. Елхово, ул. Търговска № 13, но не по-късно от 16.00 часа на последния работен ден преди датата за провеждане на конкурса.
Х. Място и срок за подаване на офертите: всеки работен ден в Център за услуги и информация на гражданите при община Елхово от 08.00 до 17.00 часа, адрес: гр. Елхово, ул. Търговска № 13, не по-късно от 17.00 часа на последния работен ден преди датата за провеждане на конкурса.
ХІ. Място, дата и час за провеждане на процедурата:
На 23.01.2017г. – от 15.30 часа в залата на Община Елхово на адрес: гр. Елхово, ул. Търговска № 13.
За информация: Община Елхово гр.Елхово,
длъжностно лице: инж. Петко Радичков тел:0478/88 193.
ХІІ. Кандидатите могат да правят оглед на обекта всеки работен ден от 09.00 до 16.00 часа, не по-късно от 16.00 часа на последния работен ден преди датата за провеждане на конкурса. Огледът се извършва по предварителна заявка и след представен документ за закупена документация. Разходите за оглед на обекта са за сметка на кандидата.
ХІІІ. С настоящата заповед одобрявам документацията за участие в открития конкурс, която е неразделна част от нея
класиране на участниците и определяне на изпълнител
ПЕТЪР КИРОВ /п/
Кмет на община Елхово