О Б Щ И Н А Е Л Х О В О
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-6.002-0089, проект „Патронажна грижа + в община Елхово“, процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 “Патронажна грижа +” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.,
О Б Я В Я В А
подбор на персонал ангажиран в рамките на проекта за следните длъжности :
За направление 1 – дейност патронажна грижа
- Домашен помощник – 5 бр.;
- Медицински специалист – 1 бр.;
Допустимо е персоналът да са лица, придобили или упражняващи право на пенсия за осигурителен стаж и възраст. Не съществува възрастово ограничение за наетите по проекта лица.
- За изпълнение целите на Проекта ще бъдат назначени 5 (пет) домашни помощника на трудов договор, на пълно работно време – 8 часа .
- Основни дейности:
- Осъществяване на социално-битови дейности в домовете на потребителите, включващи: поддържане на лична хигиена; поддържане на хигиена в помещението, което потребителят обитава;
- Закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост;
- Съдействие при приготвяне на храна;
- Оказване на помощ при хранене;
- Извършване на административни услуги, заплащане на битови сметки (със средства на потребителя);
- Придружаване при разходка и посещение на кино, театър, изложба и др
1.2 Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:
- минимални изисквания за заемане на длъжността :
- Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;
- Да не са осъждани;
- Образователна степен – основно образование;
- Професионален опит – не се изисква, опитът се счита за предимство;
- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;
- Допълнителни квалификации са предимство.
- специфични изисквания:
- Комуникативност и умения за работа в екип.
- За изпълнение целите на Проекта ще бъде назначено 1 (едно) лице Медицински специалист /Медицинска сестра на трудов договор, на пълно работно време – 8 часа .
2.1 Основни дейности:
- Събира и предоставя здравна информация на потребителите;
- Предоставя квалифицирани медицински услуги, недублиращи тези от НЗОК и съгласно индивидуалните потребности на потребителите по проекта;
- Осъществява профилактика и консултиране на потребителите за социално-значими заболявания;
- Придружава потребителите до здравни услуги и болнични заведения, осъществява и поддържа контакти със здравни институции, имащи отношение към целевата група;
- Извършва манипулации, които могат да бъдат извършвани извън лечебно заведение – измерване на витални показатели;
- Води и съхранява документацията, съпътстваща услугата.
2.2 Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:
- минимални изисквания за заемане на длъжността :
- Да не са осъждани;
- Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;
- Образователна степен – висше, професионален бакалавър, полувисше;
- Специалност – „Медицинска сестра“, „Акушерка“, „Здравни грижи“, „Фелдшер“;
- Професионален опит – 1 година в сферата на здравеопазването;
- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;
- Допълнителни квалификации са предимство.
- специфични изисквания:
- Умения за работа в екип.
За направление 2 – дейност превенция на covid-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности
- За изпълнение целите на Проекта ще бъдат назначени 10 (десет) хигиениста на трудов договор, на пълно работно време – 8 часа
3.1 Основни дейности:
Ежедневно почистване и дезинфекция на всички помещения в съответната социална услуга, както и на определените критични точки, които подлежат на задължителна дезинфекция
3.2 Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:
- минимални изисквания за заемане на длъжността :
- Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост;
- Да не са осъждани;
- Образователна степен – основно образование;
- Професионален опит – не се изисква, опитът се счита за предимство;
- специфични изисквания:
- да познава санитарно-хигиенните и противопожарни изисквания за помещенията;
- да познава видовете, свойствата и начина на употреба на препаратите за почистване и дезинфекция и целесъобразно да си служи с тях.
Начин на провеждане на подбора:
- Допускане по подадените документи
- Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление – по образец;
- Автобиография – по образец;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/;
- Декларация за обработка на лични данни (по образец).
Документите по образец се получават на адрес: община Елхово, ул. „Търговска” № 13, “Центъра за услуги и информация” или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Елхово.
Срок и място на подаване на документите:
Документите се подават в “Центъра за услуги и информация” в сградата на община Елхово, ул. „Търговска” № 13 всеки работен ден от 9:00 ч. до 12:00 ч. и от 13:00 ч. до 16:00 ч. от 07.04.2021 г. до 15.04.2021 г. включително.
На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за обявената длъжност.
Информация за процедура за подбор:
Списъците и всички съобщения във връзка с обявата ще се публикуват на интернет страницата на общината www.elhovo.bg и таблото за обяви на община Елхово .
За допълнителна информация: телефон 0478/ 81 258
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и график за провеждането му ще бъдат обявени на 16.04.2021 г. на информационното табло и на сайта на Община Елхово.