/СУНАУ ОБА1.32/ ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ВПИСВАНЕ В РЕГИСТРИТЕ НА НАСЕЛЕНИЕТО /предоставя се и в кметствата и кметските наместничества/

Нормативно основание:
Закон за гражданската регистрация – чл. 106, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 3, ал. 2, т. 2
Закон за местните данъци и такси – чл. 110, ал. 1, т. 12
Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (Издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр. 37 от 15.05.2012 г.) – чл. 19                                                                                                          

Необходими документи:

  • Искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението по образец
  • Удостоверение за разрешение за постоянно пребиваване
  • Документ за самоличност
  • Удостоверение за постоянен адрес по образец
  • Документи: удостоверение за граждански брак,удостоверение за раждане,ЕГН на родители,братя и сестри,удостоверение за раждане на децата до 14 годишна възраст
  • Други документи, удостоверяващи личните данни на лицето

Такса: 3,00лв.

Срок за изпълнение: Веднага