Отвориха офертите в обявената процедура с предмет „Избор на изпълнител за външна техническа помощ за организация и управление на проект “Проектиране и строителство на Пречиствателна станция за отпадъчни води, довеждащ колектор и частична рехабилитация на ВиК мрежата в гр.Елхово”

На 4 май 2012г. от 14.00 часа в заседателната зала на Община Елхово в присъствието на НПО и  медии от гр.Елхово, бяха отворени офертите в обявената процедура с предмет „Избор на изпълнител за  външна техническа помощ за организация и управление на проект “Проектиране и строителство на Пречиствателна станция за отпадъчни води, довеждащ колектор и частична рехабилитация на ВиК мрежата в гр.Елхово”, одобрен за финансиране по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.”, приоритетна ос1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води”, Продедура BG161PO005/10/1.11/03/19 “Подготовка и изпълнение на проекти за подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”.
Съгласно Заповед ¹ РД-320 от 04.05.2012 г. на възложителя – Пепа Кючукова бе определен състава на  комисията, която да разгледа и оцени офертите. Комисията удостовери ненарушената цялост на пликовете и отвори пликовете по реда на тяхното постъпване пред присъстващите представители на медиите и НПО, както следва:

1.вх.¹ 12 от 02.05.2012год.-10.00ч. „Бим консултинг” ООД гр.София

2.вх.¹ 13 от 02.05.2012год.-11.21ч. „Проджект Планинг енд Мениджмънт” ООд гр.София

3.вх.¹ 14 от 03.05.2012год.-15.25ч. „ДЗЗД „Бетест Мениджмънт” гр.София

4.вх.¹ 15 от 03.05.2012год.-11.41ч. „Фиделити груп” ООД гр.София

5.вх.¹ 16 от 03.05.2012год.-11.45ч. ДЗЗД „Ниена-Джулиан Контрол” гр.София

6.вх.¹17 от 03.05.2012год.-11.54ч. „Екорис Саут Ийст Юроп” ЕООД гр.София

7.вх.¹18 от 03.05.2012год.-12.51ч. ДЗЗД „МИЕС” с водещ съдружник „Елгарио” ООД гр.Пловдив

.вх.¹20 от 03.05.2012год.-14.24ч. „Консорциум Елхово ПСОВ 2012” ДЗЗД гр.София

На всеки един от кандидатите по реда на входиране на документите, комисията провери наличието на три отделни запечатани плика, след което трима от членовете на комисията подписаха плик ¹3, в присъствието на външните лица отвори плик ¹2 и трима от членовете подписаха всички документи съдържащи се в него и след това комисията отвори плик ¹1 оповести документите, които се съдържат в него и провери съответствието им със списъка по чл.56, ал.1, т.147 от ЗОП. След извършването на всички горепосочени действия приключи публичната част от заседанието на комисията.

В закритите си заседания комисията ще разгледа документите в плик ¹1 за съответствие с поставените критерии за подбор, поставени от възложителя и ще състави протокол. При липса на документи или несъоветствия комисията ще изпрати протокола до всички участници и в срок до 5 работни дни от получаването на протокола участниците представят липсващите документи и трябва да отстранят несъответствията. Комисията няма да разглежда документите в плик ¹2 на участниците, които не отговарят на критериите за подбор. След като разгледа и оцени предложенията в плик ¹2 комисията ще отвори и офертата с цената след като обяви дата, място и час на отваряне на ценовата оферта, което ще стане в присъствието на желаещите кандидати, НПО и средствата за масово осведомяване.

Критерий за определяне на изпълнител на поръчката е икономически най-изгодната оферта, като показатели за оценяване са: „Техническото предложение” за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя, за което се присъждат до 70 точки и „Ценово предложение”-предложената от участника цена в лева без ДДС- до 30 точки.
За резултатите от работата си комисията ще изготви протокол до 25.06.2012 год.

Проектът се финансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и от държавния бюджет на Република България чрез оперативна програма “Околна среда 2007 – 2013 г.”

Галерия