ПРОЦЕДУРА НА ПОДБОР НА УПРАВЛЕНСКИ И ОПЕРАТИВЕН ПЕРСОНАЛ НА МИГ

СДРУЖЕНИЕ „МЕСТНА ИНИЦИАТИВНА ГРУПА –ЕЛХОВО”

със седалище град Елхово, ул. “Търговска” 63

във връзка с подготовка на заявление за кандидатстване по мярка 41 и 431-1 на ПРСР (2007-2013) и на основание чл. 7 ал.3 т.2 на Наредба 23 от 18.12.2009 г на МЗХ обявява процедура на подбор на управленски и оперативен персонал на МИГ

 

за следните позиции :

 

Реф. номер ИД -1 Изпълнителен директор;

Реф. номер ЕПС -1 Експерт по прилагане на Стратегия за местно развитие;

Реф. номер С -1 Счетоводител;

Реф. номер ТА-1 Технически асистент.

 

Подборът се извършва на два етапа : по документи и събеседване (интервю)

Само кандидати, чиито документи са одобрени и отговарят на изискванията, ще бъдат допуснати и поканени на събеседването.

 

► ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР

Отговаря за цялостния процес на прилагане и финансово управление на Стратегията за местно развитие.

 

Основни изисквания :

▪ Завършено висше образование – степен Бакалавър/ Магистър;
▪ Общ професионален стаж – най-малко 5 години;

▪ Управленски опит, включително опит в управление на финансови средства за реализиране на проект, програма или стратегия със стойност над 100 хил. лева- най-малко 2 години;

▪ Опит в подготовката и изпълнението на проекти по национални и европейски програми- най-малко 3 години;

▪ Компютърна грамотност- Windows, Microsoft Office, Internet;

▪ Добро владеене на английски език;

▪ Добро познаване на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013

▪ Опит в подготовката и работата със стратегически документи, свързани с местното и регионално развитие;

▪ Добро познаване на територията на действие на МИГ –Елхово;

▪ Комуникативност и способност за работа в екип;

▪ Аналитично мислене, организираност и отговорност.

 

► ЕКСПЕРТ ПО ПРИЛАГАНЕ НА СТРАТЕГИЯ ЗА МЕСТНО РАЗВИТИЕ

Отговаря за процедурите по набиране, оценка, изпълнение, мониторинг и отчитане на проектите по Стратегията за местно развитие

 

Основни изисквания :

▪ Завършено висше образование – степен Бакалавър / Магистър;
▪ Общ професионален стаж – най-малко 3 години;

▪ Опит в подготовката и изпълнението на проекти по национални и европейски програми – най-малко 2 години;

▪ Компютърна грамотност- Windows, Microsoft Office, Internet;

▪ Добро познаване на Програмата за развитие на селските районни 2007-2013;

▪ Опит в подготовката и работата със стратегически документи, свързани с местното и регионално развитие;

▪ Комуникативност и способност за работа в екип;

▪ Добро познаване на територията на действие на МИГ –Елхово;

▪ Аналитично мислене, организираност и отговорност.

► СЧЕТОВОДИТЕЛ

Отговаря за организацията на финансовата и счетоводна дейност, изпълнението, отчитането и контрола на бюджета на Стратегията за местно развитие и МИГ.

 

Основни изисквания :

§ Завършено висше счетоводно – икономическо образование – степен Бакалавър/ Магистър или средно – специално образование;

§ Професионален стаж като счетоводител – най-малко 3 години;

§ Компютърна грамотност- Windows, Microsoft Office, Internet, специализиран счетоводен софтуер;Отлично познаване на счетоводните стандарти, данъчното и осигурителното законодателство;

§ Аналитично мислене, организираност и отговорност.

Опитът в съставянето и изпълнението на бюджети на програми и проекти, финансирани с национални и европейски средства ще се счита за предимство.

 

 

► ТЕХНИЧЕСКИ АСИСТЕНТ

Отговаря за обработката на документите, свързани с дейността на МИГ, логистиката на офиса.Подпомага останалия персонал на МИГ в изпълнение на техните задължения.

 

Основни изисквания :

§ Завършено висше образование;

§ Общ професионален стаж – минимум 1 година;

§ Отлични умения за работа с компютър (Windows, Microsoft Office, Internet) и друго офис-оборудване;

§ Умения за работа в екип, комуникативност, организираност и отговорност;

§ Умения за синтезиране и представяне на информация;

§ Добро познаване на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013;

§ Готовност за работа в динамична среда.

Доброто владеене на английски език е предимство.

 

Необходими документи:

 

За всички позиции:

§ Мотивационно писмо;

§ Подробна автобиография (CV);

§ Актуална снимка;

§ Диплом за завършено образование;

§ Копие от документи, доказващи професионален стаж – трудова и /или осигурителна книжка, договори с възложители и др;

§ Копия от удостоверения или сертификати за завършени курсове (ако има такива).

 

За позицията Изпълнителен директор:

Допълнително следва да бъдат представени документи, доказващи наличието на управленски опит, включително опит в управление на финансови средства за реализиране на проект, програма или стратегия със стойност над 100 хил. лева.

 

Документите се приемат на адрес: град Елхово, ул. “Калоян” 13, етаж 3, стая 219, в запечатан непрозрачен плик, на който са отбелязани името на получателя – «МИГ –Елхово» и надпис «За процедурата по подбор на персонал на МИГ», контактна информация за кандидата като представящ (изпращащ) документите, както и референтния номер и наименованието на длъжността/ите, за които се кандидатства.

 

Краен срок за представяне на документите : 08.11.2010 година.

За документи, изпратени по пощата важи датата на получаването им на мястото за набиране на документите, а не датата на пощенското клеймо.