СДРУЖЕНИЕ „МЕСТНА ИНИЦИАТИВНА ГРУПА –ЕЛХОВО”
със седалище град Елхово, ул. “Търговска” 63
във връзка с подготовка на заявление за кандидатстване по мярка 41 и 431-1 на ПРСР (2007-2013) и на основание чл. 7 ал.3 т.2 на Наредба 23 от 18.12.2009 г на МЗХ обявява процедура на подбор на управленски и оперативен персонал на МИГ
за следните позиции :
Реф. номер ИД -1 Изпълнителен директор;
Реф. номер ЕПС -1 Експерт по прилагане на Стратегия за местно развитие;
Реф. номер С -1 Счетоводител;
Реф. номер ТА-1 Технически асистент.
Подборът се извършва на два етапа : по документи и събеседване (интервю)
Само кандидати, чиито документи са одобрени и отговарят на изискванията, ще бъдат допуснати и поканени на събеседването.
► ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР
Отговаря за цялостния процес на прилагане и финансово управление на Стратегията за местно развитие.
Основни изисквания :
▪ Завършено висше образование – степен Бакалавър/ Магистър;
▪ Общ професионален стаж – най-малко 5 години;
▪ Управленски опит, включително опит в управление на финансови средства за реализиране на проект, програма или стратегия със стойност над 100 хил. лева- най-малко 2 години;
▪ Опит в подготовката и изпълнението на проекти по национални и европейски програми- най-малко 3 години;
▪ Компютърна грамотност- Windows, Microsoft Office, Internet;
▪ Добро владеене на английски език;
▪ Добро познаване на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013
▪ Опит в подготовката и работата със стратегически документи, свързани с местното и регионално развитие;
▪ Добро познаване на територията на действие на МИГ –Елхово;
▪ Комуникативност и способност за работа в екип;
▪ Аналитично мислене, организираност и отговорност.
► ЕКСПЕРТ ПО ПРИЛАГАНЕ НА СТРАТЕГИЯ ЗА МЕСТНО РАЗВИТИЕ
Отговаря за процедурите по набиране, оценка, изпълнение, мониторинг и отчитане на проектите по Стратегията за местно развитие
Основни изисквания :
▪ Завършено висше образование – степен Бакалавър / Магистър;
▪ Общ професионален стаж – най-малко 3 години;
▪ Опит в подготовката и изпълнението на проекти по национални и европейски програми – най-малко 2 години;
▪ Компютърна грамотност- Windows, Microsoft Office, Internet;
▪ Добро познаване на Програмата за развитие на селските районни 2007-2013;
▪ Опит в подготовката и работата със стратегически документи, свързани с местното и регионално развитие;
▪ Комуникативност и способност за работа в екип;
▪ Добро познаване на територията на действие на МИГ –Елхово;
▪ Аналитично мислене, организираност и отговорност.
► СЧЕТОВОДИТЕЛ
Отговаря за организацията на финансовата и счетоводна дейност, изпълнението, отчитането и контрола на бюджета на Стратегията за местно развитие и МИГ.
Основни изисквания :
§ Завършено висше счетоводно – икономическо образование – степен Бакалавър/ Магистър или средно – специално образование;
§ Професионален стаж като счетоводител – най-малко 3 години;
§ Компютърна грамотност- Windows, Microsoft Office, Internet, специализиран счетоводен софтуер;Отлично познаване на счетоводните стандарти, данъчното и осигурителното законодателство;
§ Аналитично мислене, организираност и отговорност.
Опитът в съставянето и изпълнението на бюджети на програми и проекти, финансирани с национални и европейски средства ще се счита за предимство.
► ТЕХНИЧЕСКИ АСИСТЕНТ
Отговаря за обработката на документите, свързани с дейността на МИГ, логистиката на офиса.Подпомага останалия персонал на МИГ в изпълнение на техните задължения.
Основни изисквания :
§ Завършено висше образование;
§ Общ професионален стаж – минимум 1 година;
§ Отлични умения за работа с компютър (Windows, Microsoft Office, Internet) и друго офис-оборудване;
§ Умения за работа в екип, комуникативност, организираност и отговорност;
§ Умения за синтезиране и представяне на информация;
§ Добро познаване на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013;
§ Готовност за работа в динамична среда.
Доброто владеене на английски език е предимство.
Необходими документи:
За всички позиции:
§ Мотивационно писмо;
§ Подробна автобиография (CV);
§ Актуална снимка;
§ Диплом за завършено образование;
§ Копие от документи, доказващи професионален стаж – трудова и /или осигурителна книжка, договори с възложители и др;
§ Копия от удостоверения или сертификати за завършени курсове (ако има такива).
За позицията Изпълнителен директор:
Допълнително следва да бъдат представени документи, доказващи наличието на управленски опит, включително опит в управление на финансови средства за реализиране на проект, програма или стратегия със стойност над 100 хил. лева.
Документите се приемат на адрес: град Елхово, ул. “Калоян” 13, етаж 3, стая 219, в запечатан непрозрачен плик, на който са отбелязани името на получателя – «МИГ –Елхово» и надпис «За процедурата по подбор на персонал на МИГ», контактна информация за кандидата като представящ (изпращащ) документите, както и референтния номер и наименованието на длъжността/ите, за които се кандидатства.
Краен срок за представяне на документите : 08.11.2010 година.
За документи, изпратени по пощата важи датата на получаването им на мястото за набиране на документите, а не датата на пощенското клеймо.